Outsourcing pozycjonowania – zleć skuteczne pozycjonowanie strony

Outsourcing pozycjonowania

Outsourcing pozycjonowania jest jedną z najczęściej wyszukiwanych usług marketingowych. Rozwój biznesu w internecie wymaga wykwalifikowanych specjalistów do świadczenia usług pozycjonowania i SEO.

Dziś nie da się przeprowadzić udanej kampanii marketingowej bez pozycjonowania. Jeśli nie pozycjonujesz, marnujesz jeden ze swoich największych zasobów. Jak więc najlepiej wykorzystać swoją obecność w Internecie? Firmy zatrudniają przeważnie specjalistów albo decydują się na outsourcing SEO.

Ta druga opcja jest zdecydowanie bardziej wydajna i tańsza. Właścicielowi, prezesowi lub pełnoetatowemu pracownikowi przeważnie brakuje wiedzy potrzebnej w związku z pozycjonowaniem strony na sam szczyt.

Poza tym, utrzymanie pozycji lidera w wyszukiwarce Google nie jest łatwe bez pomocy wyspecjalizowanych agencji interaktywnych. Algorytmy wyszukiwania stale się zmieniają i możesz mieć problemy z ich diagnozą. Dlatego czasami lepiej poświęcić czas na przeznaczenie czasu na zadania, w których sprawdzamy się w pracy a pozycjonowanie zostawić specjalistom.

Spis treści:
Outsourcing pozycjonowania

Co to jest outsourcing pozycjonowania

Outsourcing oznacza przeniesienie części obowiązków do organizacji zewnętrznej, która wykonuje zadania za Ciebie. Głównym powodem korzystania z zasobów zewnętrznych SEO jest niewystarczająca wiedza specjalistyczna. Taka współpraca jest kluczowa, jeśli nie masz zasobów lub czasu na wewnętrzne skompletowanie zespołu.

Outsourcing pozycjonowania polega na tym, że zatrudnieni specjaliści biorą na siebie podstawowe obowiązki związane z pozycjonowaniem stron. Tutaj liczy się indywidualne podejście do danej branży. Usługa outsourcingu SEO dotyczy m.in. następujących zadań:

  • Audyt SEO strony internetowej

  • Optymalizacja strony www

  • Komponowanie meta tagów

  • Obsługa strony

  • Analityka strony

  • Treści SEO

Sprawdź także: Outsourcing marketingu

Outsourcing SEO - korzyści

Wyszukiwarka Google jest równym polem do gry służącym do wdrażania tego, co większość użytkowników internetu uważa za potrzebne. Jeżeli Twoja strona internetowa posiada treści SEO wysokiej jakości, masz szansę konkurować z większymi firmami. Mowa tutaj o rozbudowanych witrynach.

Kompleksowy outsourcing pozycjonowania stron niesie ze sobą wiele korzyści:

Nie ma potrzeby zatrudniania pracowników i płacenia miesięcznej pensji

Zamiast tego płacisz tylko uzgodnioną kwotę za wykonaną pracę. Proces pozycjonowania jest dość skomplikowany, dlatego ważne jest tutaj doświadczenie i specjalistyczna wiedza.

Dostęp do specjalistycznej wiedzy i doświadczenie

Optymalizacja stron to szybko rozwijająca się dziedzina. Trzeba być na bieżąco z najnowszymi zmianami i stale uczyć się nowych rzeczy. Usługi outsourcingowe SEO powinny zapewnić wymaganą wiedzę, umiejętności i kompetencje.

Skupienie na swoich obowiązkach

Pozycjonowanie stron nie należy do obowiązków pracownika z obsługi klienta, czy asystentów. Wspomniane osoby nie posiadają wymaganych kompetencji, doświadczenia i przeważnie brakuje im także czasu. Dlatego ważne jest tutaj poważne i profesjonalne podejście do tematu pozycjonowania.

Outsourcing SEO to usługa skierowana dla małych i średnich firm, aby pracownicy oraz managerowie mogli skupić się na swoich podstawowych zadaniach. Zewnętrzny specjalista ma doświadczenie w pozycjonowaniu, które może wykorzystać w praktycznie każdej branży. Dlatego z czystym sumieniem potrafi spojrzeć na sytuację w Twojej firmie i zająć się pozycjonowaniem stron.

Korzyści z outsourcingu SEO dla małych i średnich firm

Sporo korzyści outsourcingu SEO dotyczy małych i średnich firm. Utrzymanie pełnoetatowego stanowiska SEO bywa niepraktyczne. Poznaj najważniejsze korzyści:

Szybsze efekty - outsourcing SEO

Podział obowiązków w firmie i skorzystanie z pomocy specjalistów SEO pomaga w osiągnięciu efektów w krótkim czasie. Pozycjonowanie przynosi szybkie efekty jeśli zostanie opracowana strategia.

Współpraca - outsourcing SEO

Outsourcing procesów biznesowych, to znacznie szybsze niż samodzielne wykonywanie zadań przez niedoświadczonych pracowników.

Kompleksowe podejście - outsourcing SEO

Outsourcing pozycjonowania to przede wszystkim sposób na dotarcie do nowych klientów. Specjaliści SEO wykonują wszechstronną promocję, w tym: zbieranie danych, audyt SEO, przetwarzanie otrzymanych informacji. Ponadto, monitoring strony internetowej, jak i planowanie i realizacja wybranych działań.

Decyzje długoterminowe - outsourcing SEO

Lokalne i ogólnopolskie pozycjonowanie jest lepsze dla spójnej i skutecznej promocji witryny. Jest ważne dla długoterminowej wydajności niż jakakolwiek inna metoda reklamy.

Skorzystanie z outsourcingu jest zniechęcające, ponieważ nie wszystkie firmy mogą sobie pozwolić na zatrudnienie kompetentnych ludzi. Jeśli in-house nie wchodzi w grę, outsourcing SEO będzie doskonałą alternatywą. W końcu zadanie nadal musi zostać wykonane.

Outsourcing SEO - na czym polega

Outsourcing pozycjonowania obejmuje wiele rodzajów pomocy pod kątem SEO, które możesz zlecić agencji. Możesz wybrać audyt SEO witryny, czy też tworzenie treści. Oto podstawowe usługi SEO:

Audyt SEO

Ta usługa oznacza analizę strony internetowej w celu wykrycia jej aktualnego stanu i wad. Dzięki audytowi można zaplanować długoterminowe cele, aby zobaczyć, jak SEO może pomóc w promocji Twojej firmy. Dzięki tej usłudze można znaleźć problemy techniczne, które mogą zaszkodzić Twojemu rankingowi. Można także ocenić jakość optymalizacji treści i przeprowadzić analizę linków zwrotnych.

Outsourcing pozycjonowania

Techniczne SEO

Techniczna usługa SEO polegają na optymalizacji technicznych aspektów strony internetowej w celu poprawy jej pozycji w Google. Agencja SEO przeanalizuje ogólny stan witryny, szybkość, strukturę adresów URL, nawigację. Ponadto, inne wskaźniki wpływające na wydajność. Możesz również zlecić pomoc w dopracowaniu witryny, aby usunąć błędy, które powodują, że nie znajduje się ona na szczycie Google.

Lokalne SEO i ogólnopolskie SEO

Lokalne SEO podlega tym samym zasadom, co ogólnopolskie SEO, ale silnie koncentruje się na promowaniu Twoich usług lokalnie. Mówiąc najprościej, firma świadcząca usługi SEO ma na celu umieszczenie Twojej witryny wyżej w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ta usługa przynosi wiele korzyści sklepom detalicznym, restauracjom, hotelom, firmom usługowym, szpitalom, bankom, czy firmom budowlanym.

Outsourcing pozycjonowania

Tworzenie wysokiej jakości treści SEO jest niezbędne do promowania stron internetowych. Każda strona potrzebuje zoptymalizowanego tekstu, który zawiera ukierunkowane słowa kluczowe, które połączą Cię z potencjalnymi klientami. Jeśli nie masz wewnętrznego autora treści, powinieneś zlecić to specjaliście. Agencje SEO zatrudniają doświadczonych copywriterów, którzy potrafią pisać artykuły zgodnie z zasadami Google.

Linki zewnętrzne - backlink

Budowanie linków to usługa SEO służąca do pozyskiwania linków zewnętrznych z innych stron, które kierują z powrotem na Twoją stronę. To zadanie jest bardzo ważne. Ponieważ im więcej wysokiej jakości, godnych zaufania i wiarygodnych stron linkuje do Ciebie, tym wyżej Google wyświetli Twoją stronę. Jednocześnie budowanie linków jest jedną z najtrudniejszych usług SEO. Istotna jest tutaj także obecność w mediach społecznościowych, co czego zachęcamy!

Najczęstsze pytania związane z outsourcingiem pozycjonowania stron

1. Jakie wyniki udało się wygenerować dla innych firm?

To bardzo ważne pytanie, które dotyczy efektywności agencji, doświadczenia. Klienci mają prawo dowiedzieć się o wynikach pozycjonowania dotychczasowych Klientów.

2. Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Jedno z najczęstszych pytań, a odpowiedź jest prosta: to zależy! Tak naprawdę zależności jest tutaj dużo. Zacznijmy od faktu, im bardziej konkurencyjna branża tym więcej wysiłku oraz czasu będzie trzeba włożyć w działania SEO. Oczywiście przekłada się to na koszty. Z tego miejsca zalecamy skorzystanie z naszej bezpłatnej konsultacji.

3. Kiedy można spodziewać się wyników pozycjonowania?

Oto kolejne kluczowe pytanie, które jest często zadawane. Zwykle praktyki SEO agencji interaktywnych docierają na pierwszą stronę Google od 1 miesiąca do ok. 6 miesięcy. Czas ten może być dłuższy w przypadku bardziej konkurencyjnych słów kluczowych. Podobnie w przypadku bardziej konkurencyjnych rynków, branż.

Obietnice agencji SEO, które opierają się błyskawicznych wynikach oznaczają, że prawdopodobnie dana agencja stosuje nieetyczne praktyki. Takie praktyki na dłuższą metę mogą zaszkodzić Twojej witrynie. 

Jeśli potrzebujesz efektów w  krótkim czasie, tak idealnym rozwiązaniem będzie wzbogacenie działań marketingowych o reklamę Google Ads.

4. Czy trzeba skorzystać z kompleksowej usługi SEO, czy lepiej skupić się na konkretnych obszarach?

Niektóre firmy chcą skorzystać tylko optymalizacji na witrynie np. z tworzenia treści SEO, a inne poza nią np. link bouilding. Są jednak Klienci, którzy współpracują z nami długo i wiedzą już o co chodzi w pozycjonowaniu. Dlatego wykonujemy dla nich całkowity outsourcing pozycjonowania.

Skorzystaj z naszej bezpłatnej konsultacji, postaramy się podpowiedzieć, o które obszary należy zadbać na Twojej witrynie. Nasza usługa outsourcingu SEO z pewnością spełni Twoje oczekiwania!

Outsourcing pozycjonowania

Czy outsourcing pozycjonowania to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy?

Potrzebujesz wsparcia agencji SEO?  Outsourcing SEO to usługa skierowana głównie do sektora MŚP. Prowadzona przez doświadczonych specjalistów gwarantuje, że dana firma znajdzie się wśród najlepszych graczy w swojej niszy. 

Rozważ nasze rady i informacje z artykułu, aby wybrać odpowiednią opcję promocji. Skorzystaj z naszej bezpłatnej konsultacji marketingowej i sprawdź czy pozycjonowanie stron internetowych to dobre rozwiązanie dla Ciebie.