Bezpłatne konsultacje marketingowe

SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ KONSULTACJI MARKETINGOWEJ I SPRAWDŹ CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ







    Pozycjonowanie stronyAudyt SEOObsługa Social MediaReklama GoogleReklama Meta/FacebookReklama LinkedInReklama InstagramStrona internetowaLanding PageObsługa stron internetowychContent MarketingCopywritingE-mail marketingKampania SMSGrafikaDoradztwoSzkoleniaInne




    Bezpłatne konsultacje marketingowe - jak to działa?

    Celem bezpłatnej konsultacji jest zapoznanie się z określonym problemem i przedstawienie odpowiednich narzędzi, usług marketingu internetowego, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.

    Podczas bezpłatnej konsultacji marketingowej możemy przeprowadzić ogólny audyt dotychczasowych działań marketingowych, które zostały wdrożone w Twojej firmie. Przeprowadzimy ogólną analizę, dzięki której wskażemy odpowiednie narzędzia oraz potencjalną strategię dla rozwoju Twojej działalności w internecie. W celu obsługi niniejszego zgłoszenia należy wypełnić powyższy formularz.

    Konsultacje w formie bezpłatnej nie są szkoleniem dotyczącym know-how, nie służą także do rozwiązywania problemów, które wymagają wielogodzinnej pracy.

    Konsultacje marketingowe to profesjonalne usługi świadczone przez doświadczonych specjalistów. Specjalizujemy się w marketingu internetowym oraz public relations w internecie. Masz pytania dotyczące marketingu internetowego? Poznaj zalety naszych konsultacji!

    Bezpłatne konsultacje marketingu internetowego - zalety

    Konsultacja marketingowa to usługa, która umożliwia firmom dostęp do informacji w zakresie marketingu online na rzetelnych warunkach. Aby dowiedzieć się o potencjalnej strategi, firmy zatrudniają specjalistów ds. doradztwa marketingowego, zwykle w oparciu o pilne potrzeby i krótki czas odpowiedzi w dziedzinie marketingu online.

    Najważniejsze korzyści płynące z naszej usługi bezpłatnych konsultacji marketingowych

    1. Konsultacje marketingowe są oparte o specjalistyczną wiedzę

    Zastanawiasz się jak dalej prowadzić działania na rzecz Twojego biznesu w internecie? Masz na myśli konkretną usługę albo potrzebujesz konsultacji marketingowych? Być może dopiero planujesz działania marketingowe online? Firmy zawsze poszukują opinii i pomocy specjalistów, aby zapewnić sobie przewagę i wyprzedzić konkurencję.

    Konsultacje marketingowe to nie tylko odpowiedzi na zadane pytania, konsultacje dodają wartość do marki i działań. Główną zaletą jest tutaj zdolność do przedstawienia wizji i zapobiegania potencjalnym błędom i stratom finansowym.

    2. Konsultacja marketingowa to sposób na świeże pomysły np. na pozyskiwanie potencjalnych klientów

    Nasze bezpłatne konsultacje marketingowe są szybkim, zewnętrznym sposobem, który może przynieść nowe pomysły dla Twojego biznesu, np. content marketingowe. Dla przykładu, audyt działań, które obecnie prowadzisz w swojej firmie, czy np. rzut okiem na stronę internetową i wdrożony content marketing potrafią dać jasny obraz sytuacji, w której znajduje się działalność. 

    Konsultacje w zakresie marketingu internetowego mogą dostarczyć nowych interpretacji dotyczących problemów marketingowych. Konsultant ma możliwość przyjrzenia się Twojej firmie i zaproponować rozwiązania oparte na działaniach marketingowych w internecie. Otrzymasz odpowiedzi na pytania dotyczące potencjalnej strategii dla Twojej firmy i jej realizacji.

    3. Bezpłatne konsultacje odbywają się mailowo, telefonicznie lub podczas spotkania online

    Rolą naszych konsultacji jest szybka wymiana informacji. Dotyczy to przedstawienia wstępnego planu działań, które możemy wdrożyć potencjalnym Klientom w danym czasie. Aby porozmawiać z nami o marketingu i wstępnej strategii marketingowej możesz skorzystać z dowolnej formy komunikacji z nami: kontakt telefoniczny, mailowy lub spotkanie na Google Meet.

    Zaletą naszych bezpłatnych usług konsultacji marketingowych jest fakt, że oferujemy doradztwo marketingowe dla różnych branż, zarówno B2B, jak i B2C.

    Bezpłatna konsultacja marketingowa - założenia

    Przekształcenie roli marketingu w biznesie jest podstawową wartością stojącą za procesem konsultacji marketingowych. Doradztwo marketingowe to jedno z najskuteczniejszych podejść do oceny i planowania transformacji w firmach. W takich sytuacjach zadawane pytania zwykle dotyczą działań marketingowych, które mogą poprawić sytuację danego przedsiębiorstwa.  

    1. Metoda rozwiązywania problemów a konsultacje marketingowe

    Podczas gdy usługa konsultacji marketingowych jest bardzo cenna dla rozwoju biznesu zaczynając od początku, od podstaw, od wdrożenia marketingu, zazwyczaj przedsiębiorcy zwykle decydują się na konsultację, gdy napotyka ich poważny problem lub zaistnieje np. uniknięcie kosztownego błędu poprzez rozwiązanie problemu, który został zlokalizowany. Twój doradca marketingowy może spotkać się ze sporym wyzwaniem, podobnie jak i Ty, czyli właścicielka / właściciel firmy spotkasz się podejmowaniem ważnych decyzji oraz wyzwań.

    Dowiedz się więcej: Doradztwo marketingowe

    2. Nieskuteczny marketing a konsultacja marketingowa

    Temat skutecznych strategii, to  jeden z częstych problemów, który może dotyczyć kilku aspektów. Początkowo najpopularniejszym czynnikiem jest spadek leadów, nieefektywny współczynnik konwersji. W innych przypadkach problem polega małej ilości wejść organicznych na stronę internetową, na niskiej ilości ruchu na stronie, w mediach społecznościowych czy na kanałach cyfrowych. Wzrost sprzedaży to najważniejszy rezultat marketingu, a sprawdzone rozwiązania mogą w tym pomóc.

    3. Wysoki koszt kampanii a konsultacje marketingowe

    Częsty problem związany z marketingiem internetowym, przed którym zwykle stoją nasi Klienci. Wydajność płatnych kanałów i planowanie kampanii w Google, czy na Facebook, to jedne z głównych czynników wpływających zwrot z inwestycji.

    To kluczowe kwestie dla firm, które inwestują w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads oraz inne płatne kanały. Dlatego konsultant może wskazać przeprowadzenie audytu kanałów marketingowych, pokazać praktyczne rozwiązania i ulepszenie wskaźników na niższych ścieżkach, takich jak CPC, czy ROAS.

    4. Marketing w mediach społecznościowych a konsultacja marketingowa

    Powszechnie wiadomo, że media społecznościowe to wysoce konkurencyjny kanał marketingowy. Firmy mają tendencję do sprawdzania wydajności swoich kanałów w Social Media. Problem ten zwykle wiąże się z koniecznością zwiększenia zasięgu i poprawy komunikacji marki. Celem bezpłatnej konsultacji marketingowej będzie wgląd w profil i wskazanie kierunku działań ze strony Klienta.

    5. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) a konsultacje marketingowe

    Potrzeba wyższej pozycji w wynikach organicznych sprawiła, że ​​usługa SEO stała się jednym z głównych priorytetów działań marketingowych. Firmy zawsze spotykają się z dużą konkurencją w rankingu organicznym i szukają konsultantów SEO, aby osiągnąć najbardziej optymalne wyniki. Ostatecznie zatrudniają zewnętrzny dział marketingu, ponieważ okazuje się, że ważnym czynnikiem jest tutaj wieloletnie doświadczenie. Kwestia pozycjonowania dotyczy również content marketingu, czyli m.in. treści SEO, które lądują na stronę. 

    6. Problemy techniczne a konsultacje marketingowe

    Zwykle problemy techniczne mogą mieć różny charakter. Od rozwiązywania problemów typu instalacja piksela na Facebooku, po integracje technologii marketingowych, po stronę www. W niektórych, cięższych przypadkach konsultant marketingowy może zaproponować przeprowadzenie złożonego, odpłatnego audytu dotyczącego problemu i stworzenia planu naprawy kwestii technicznych dotyczących marketingu.

    7. Analityka marketingowa a konsultacje marketingowe

    Zbieranie i analizowanie danych marketingowych jest jednym z najważniejszych problemów dla firm. Ponieważ firmy zmierzają w kierunku marketingu internetowego opartego na danych, głównym problemem jest nie tylko zbieranie raportów, ale także zatrudnianie usług konsultingowych, które mogą zapewnić im raporty. Chociaż wydaje się to prostym śledzeniem narzędzi jak Google Analytics tak połączenie wszystkich kanałów i przeprowadzanie analiz wymaga profesjonalnego podejścia i doświadczenia.

    Główną kwestią w podejściu do bardzo konkretnych zagadnień, takich jak SEO czy media społecznościowe, jest to, że marketing polega na budowaniu strategii. Doradztwo marketingowe dotyczące działań w internecie powinno opierać się analityce.

    Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu internetowego? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji marketingowej!

    Konsultacje marketingowe umożliwiają firmom nie tylko badanie wyników, ale także przegląd strategicznego podejścia i wyznaczenie właściwego kierunku rozwoju. Jeśli plan marketingowy jest dla Ciebie ważną kwestią, tak nawiązanie współpracy z agencją marketingową, czyli skorzystanie z usług outsourcingowych wymaga dobrej komunikacji po obu stronach, gramy do tej samej bramki. Nasze usługi bezpłatnej konsultacji marketingowej są usługami strategicznymi, są także ważnym etapem dla Twojego biznesu. Masz pytania? Opracuj z nami strategię marketingu internetowego dla Twojej firmy! Zdecydowanie polecam konsultacje online! Skontaktuj się z nami.