Obsługa SEO dla firm – skuteczne pozycjonowanie strony

Obsługa SEO

Wydajna obsługa SEO łączy strategię marketingową w internecie z celami biznesowymi oraz możliwościami dostępnymi na rynku. Bez względu na branżę, w której działasz, pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google najpewniej będzie miało duży wpływ na rozwój Twojej firmy.

Poznaj zasady, które napędzają pozycjonowanie stron oraz strategię SEO (search engine optimization), aby pomóc Twojej firmie w docieraniu do nowych Klientów w internecie!

Obsługa SEO

Aktualizacje algorytmu Google vs. pozycjonowanie stron

Aktualizacje szeroko zakrojonego algorytmu wyszukiwarki Google mogą utrudniać zwiększenie widoczności strony internetowej, zmniejszać ruch i ostatecznie przychody. Nasz zespół pomoże Ci zrozumieć, kiedy i dlaczego aktualizacja miała wpływ na Twoją witrynę, a także jak rozwiązać problemy i przywrócić wydajność SEO.

Kary Google to nie jedyna rzecz, o której należy pomyśleć, ciągłe aktualizacje algorytmów mogą prowadzić do utraty lub obniżenia pozycji w wyszukiwarce Google.

W ciągu ostatnich lat Google zasadniczo zmienił sposób, w jaki rozumie i pozycjonuje strony internetowe w wyszukiwarce. Chociaż kary za nieetyczne działania nadal stanowią problem w przypadku szczególnie rażących naruszeń wskazówek, firma Google zainwestowała w algorytmy, które nagradzają witryny zgodne z wytycznymi dotyczącymi wyszukiwania.

W ramach tego aktualizacja E-E-A-T stała się kluczową częścią skutecznego rankingu stron internetowych.

Czym jest E-E-A-T

Aktualizacja E-E-A-T jest kluczową częścią skutecznego pozycjonowania stron www. Nazwa pochodzi od angielskich słów.

  • Experience / doświadczenie

  • Expertise / ekspertyza

  • Authoritativeness / autorytet

  • Trustworthiness / wiarygodność

E-E-A-T ma wpływ na ocenę Google w kwestii wiarygodności witryn, może także mieć znaczący wpływ na jej pozycjonowanie stron. Brak jednego albo wszystkich czynników może poskutkować, że strona zostanie oceniona jako niegodna zaufania i nie będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania.

W celu poprawienia E-E-A-T, każda strona musi precyzyjnie komunikować swój indywidualny cel. Dla przykładu, jeśli mowa o sklepie internetowym, tak content powinien skupiać się na sprzedaży. Jeżeli np. prowadzisz firmowy blog, powinien on zawierać treści dotyczące działalności przedsiębiorstwa, czy też wiedzę branżową z nią związaną. Strona www nie może udawać czegoś, czym po prostu nie jest i nie będzie. 

Obsługa SEO
Strona, która nie spełnia swojego przeznaczenia w sposób właściwy najpewniej zostanie oceniona bardzo nisko przez algorytmy Google

Kara za niewłaściwe pozycjonowanie strony będzie miała duży wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania. Dlatego ważne jest, aby naprawić problemy związane z karą, aby przywrócić wydajność strony.

Co ważne, utrata ruchu na stronie często spowodowana jest działaniem konkurencji. Może oznaczać, że konkurent robi coś dobrze, co prowadzi do wzrostu ich strony w wynikach wyszukiwania Google. Jedyną słuszną decyzją jest audyt SEO, w tym słów kluczowych w celu optymalizacji strony internetowej. Pozwoli to na opracowanie dalszej strategii pozycjonowania strony i wzmocni skuteczność pozycjonowania.

Obsługa SEO

Optymalizacja strony pod kątem treści SEO - search engine optimization

Optymalizacja treści SEO na witrynie powinna leżeć u podstaw każdej długoterminowej strategii pozycjonowania stron. Bez tego niemożliwe jest kierowanie na najbardziej wartościowe wyszukiwane hasła. Naszym celem, jako agencji, jest upewnienie się, że obsługiwana strona zyskuje jak najwięcej zaangażowanych użytkowników

Optymalizacja strony pod kątem treści, czyli dotarcie do odbiorców w bezpłatnych wynikach wyszukiwania

 Pracujemy z naszymi Klientami na każdym etapie procesu optymalizacji treści, od wstępnego badania słów kluczowych po monitorowanie wydajności po wprowadzeniu zmian.

Nasza usługa optymalizacji strony pod kątem treści idzie w parze z innymi, zewnętrznymi działaniami SEO, aby stworzyć i wdrażać kompletną strategię. Gdy Twoja strona www jest sprawna technicznie, tak optymalizacja strony i tworzenie treści SEO zapewnią jej dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania dla najbardziej odpowiednich słów kluczowych.

Obsługa SEO
Content marketing, CZYLI MARKETING TREŚCI

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycję strony jest wysokiej jakości content. Zmiany wprowadzone przez Google wynikają z założenia, że użytkownicy poszukują informacji wartościowych, najlepiej napisanych przez specjalistów.

Treści powinny być wyczerpujące oraz napisane w ciekawy i zrozumiały sposób. Wpływa to na ocenę wiarygodności, szczególnie w przypadku stron typu YMYL.

YMYL – 'Your Money Your Life’, to strony, które mają realny wpływ na życie. Przykładami takich stron są: portale informacyjne dotyczące kwestii społecznych, portale biznesowe, polityczne, naukowe; strony z poradami prawnymi, podatkowymi, finansowymi, zdrowotnymi itp.; sklepy internetowe z usługami albo towarami; strony, które mają wpływ na decyzje życiowe typu: dieta, nowa praca, wybór studiów itp.

Obsługa SEO dotycząca marketingu treści

Wszystkie działania dotyczące pozycjonowania strony zaczynami od konsultacji, która pozwala nam dowiedzieć się o celach marketingowych, o potencjalnych klientach i kluczowych obszarach zainteresowania. Nasza dyskusja gwarantuje, że cała przyszła praca nad treścią będzie zgodna z szerszymi działaniami biznesowymi i dostosowana do osób, do których Twoja firma stara się dotrzeć.

Treści na stronie to najważniejszy sygnał dla wyszukiwarek, jeśli chodzi o określanie wyszukiwań, dla których kwalifikujesz się do rankingu. Pozycjonowanie stron – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji.

Audyt SEO treści

Audyt SEO treści to doskonały sposób na rozpoczęcie długoterminowego projektu dotyczącego publikacji merytorycznych wpisów. W ramach usługi SEO dla Twojej strony internetowej dokonamy weryfikacji i oceny aktualnej wydajności i jakości treści opublikowanych na niej treści. Ponadto, określimy miejsca, w których można je ulepszyć. Opracujemy także plan rekomendacji, który ukształtuje strategię dotyczącą treści na następne miesiące. Zwykle zalecamy pełną usługę audytu SEO, która obejmuje informacje techniczne strony, dotyczące treści, jak i działania poza stroną.

Audyty treści sprawdzają ukierunkowanie i jakość istniejących treści, a także identyfikują długoterminowe strategie, które pomogą Ci jeszcze bardziej zwiększyć widoczność organiczną. Twój audyt może obejmować:

  • Analiza aktualnych sukcesów i możliwości kierowania na słowa kluczowe

  • Analiza luk w treści

  • Analiza konkurencji

  • Audyt jakości treści

  • Zalecenia optymalizacyjne dla kluczowych stron docelowych

  • Zalecenia dotyczące optymalizacji metadanych

  • Analiza intencji wyszukiwania strategia treści informacyjnych

Nie ma dwóch firm, które wymagają dokładnie takich samych usług w zakresie treści. O specyfice naszej współpracy z Tobą zadecydują takie czynniki jak Twój wewnętrzny zasób, zakres strategii contentowej oraz jakość contentu, który już posiadasz. To powiedziawszy, następujące usługi są zwykle świadczone w ramach utrzymywania treści na miejscu i projektów.

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych ma kluczowe znaczenie na najwcześniejszym etapie każdego projektu dotyczącego marketingu treści. W wyborze odpowiednich słów kluczowych korzystamy ze specjalistycznych narzędzi marketingowych. Dzięki temu dowiemy się jakie słowa kluczowe i w jaki sposób najprawdopodobniej będą wyszukiwane w Twojej treści. Nasza analiza obejmuje wiele źródeł, aktualne rankingi słów kluczowych, rankingi słów kluczowych konkurencji, jak i nowe słowa kluczowe odkryte za pomocą naszych narzędzi.

Optymalizacja treści - obsługa SEO

Aby pozycjonowanie stron miało sens, tak w ramach optymalizacji SEO dotyczącej treści sprawdzamy obecne lub proponowane treści. Następnie zalecimy ewentualne poprawki, które mają na celu lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania organicznego strony www. Optymalizacja treści SEO używając odpowiednich słów kluczowych to zadanie, które poprawia widoczność strony internetowej.

Content marketing wykraczający poza copywriting

Content to coś więcej niż tylko treść na stronie. Informacje umieszczone mogą dotyczyć unikalnej grafiki, zdjęcia, czy też wideo, aby wyróżnić daną firmę i zaangażować odbiorców.

Strategia treści - content marketing

Strategia dotycząca treści może obejmować wszystko, od 6-miesięcznej strategii blogowania po kompleksowy plan budowy zupełnie nowej podstrony witryny. Nasze rekomendacje są zawsze oparte na danych i mają na celu zapewnienie, że każda nowa lub zaktualizowana strona jest w stanie uzyskać jak najlepszą pozycję w rankingu dla najbardziej odpowiednich organicznych słów kluczowych.

Obsługa SEO
Copywriting SEO

Potrafisz samodzielnie napisać dobre treści? Super! Jeśli jednak potrzebujesz pomocy w tym zakresie może pomóc! Poświęcimy czas na rozmowę z Tobą i badanie Twojej branży, aby upewnić się, że dobrze rozumiemy niszę oraz Twoje cele biznesowe. Następnie możemy opracować odpowiednie treści dla poszczególnych podstron np.: opisy usług SEO, opisy produktów SEO, strona główna, historia firmy, artykuły SEO na blogu, jak i wszystkiego, co może wesprzeć pozycjonowanie witryny Twojej firmy.

Monitorowanie wydajności i raportowanie

Zawsze uzgadniamy z naszymi klientami KPI, które pomogą nam sprawdzać skuteczność działań. Sporządzamy comiesięczne raporty, które zawierają informacje wyników pozycjonowania stron, widoczności strony. W ramach potrzeby omawiamy pozyskane wyniki na spotkaniach aby udoskonalać strategię w oparciu o pozyskane dane oraz analizę.

Linki stanowią ważną część dobrze zorganizowanej strategii SEO. Zoptymalizowany profil linków przynosi wymierne korzyści dla strony internetowej w kwestii pozycjonowania stron internetowych w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Co za tym idzie, dla zdolności Twojej strony do generowania sprzedaży lub potencjalnych klientów online.

Pozyskujemy wyłącznie linki dobrej jakości, dzięki temu nie narażamy strony na przymusowe zmniejszenie widoczności strony www. Linki dobrej jakości wpływają na autorytet witryn dla wyszukiwarki Google.

Audyt - Linki zewnętrzne

Wynikiem naszego audytu linków zwrotnych jest informacja, która pomoże usunąć wpływ złych linków na wydajność witryny. Co bardziej pozytywne, audyt linków zwrotnych może również stanowić podstawę dla proaktywnej strategii SEO PR, aby pomóc Twojej witrynie zbudować autorytet.

Obsługa SEO
Pozyskiwanie linków - link building

Mimo rosnącego nacisku na jakość treści na Twojej stronie, na ilość słów kluczowych i zwiększonego nacisku na czynniki techniczne wpływające na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, linki są nadal kluczową drogą do sukcesu SEO. Każda witryna, która zdecyduje się zamieścić link do Twojej strony, wysyła Google sygnał zaufania, że witryna jest wartościowym zasobem, który użytkownicy powinni zobaczyć.

Im wyższa jakość linku, tym większy autorytet strony i zaufanie do strony internetowej, a zoptymalizowany profil linków może napędzać długoterminowy wzrost organiczny, wspierając ogólne cele SEO.

Mając to na uwadze, istnieje wiele praktyk tzw. black hat, które pojawiły się na przestrzeni lat, próbując wymusić na wyszukiwarkach internetowych pewne zachowania. Należy mieć na uwadze fakt, że próbując wpłynąć na algorytmy wyszukiwarek w sposób niezgodny z wytycznymi wyszukiwarki, można doprowadzić do krótkoterminowego sukcesu kosztem długotrwałych szkód na witrynie.

Dlatego ważne jest aby schemat tworzenia linków koncentrował się na wykorzystaniu tylko najbezpieczniejszych technik tzw. white hat. Wszystko to to, aby pomóc w budowaniu profilu linków w sposób przyjazny i zrównoważony dla wyszukiwarek internetowych.

Obsługa SEO
PR w internecie

Dla najbardziej ambitnych firm PR internetowy stanowi okazję do pozyskania dużej liczby wysokiej jakości linków za pomocą kreatywnej strategii. Współpraca z nami polegać będzie na opracowaniu strategii PR w celu wygenerowania wysokiej jakości treści opartych na danych, które zostały zaprojektowane tak, aby były warte linków oraz stron zewnętrznych, na których zostaną umieszczone.

Zarządzanie profilami linków

Aby zapewnić zdrowy profil linków, ważne jest zrozumienie ogólnego stanu linków zwrotnych. Wszystkie strony internetowe w naturalny sposób otrzymują linki z biegiem czasu, chociaż nie wszystkie linki są sobie równe. Wiele stron www może ucierpieć z powodu słabej jakości backlinków, utraty widoczności organicznej i ograniczenia powodzenia przyszłych działań związanych z budowaniem linków i pozycjonowaniem. Sygnały o profilu niskiej jakości obejmują:

  • Słaby stosunek linków i domen linkujących

  • Słaba optymalizacja tekstu zakotwiczenia

  • Linki ze źródeł niskiej jakości lub o złej reputacji

Pomożemy zidentyfikować wyzwania stojące przed Twoim profilem linków i opracować strategię, jak iść naprzód w pozytywnym kierunku, aby uniknąć problemów w przyszłości i upewnić się, że Twój profil linków jest długoterminowo przyjazny pod kątem wyszukiwarek.

Obsługa SEO

Pozycjonowanie lokalne SEO

W przypadku firm z fizyczną lokalizacją lub klientami na określonym obszarze kierowanie do odbiorców regionalnych za pomocą lokalnego SEO ma kluczowe znaczenie. Pomożemy i doradzimy we wszystkich aspektach wyszukiwania lokalnego.

Co to jest Lokalne SEO

Lokalne SEO koncentruje się na zwiększeniu widoczności firmy w internecie, aby zdobyć więcej klientów z lokalnych wyszukiwań. Każda firma, która ma fizyczną lokalizację lub działa w określonej lokalizacji geograficznej, może skorzystać z tego podejścia.

Dlaczego lokalne pozycjonowanie stron internetowych jest ważne

Lokalne SEO pomaga ludziom znaleźć Twoją firmę. Wiele osób korzysta z wyszukiwarek internetowych jak Google, aby znaleźć produkty i usługi w swojej okolicy. Dlatego tak ważne jest, aby Twój biznes był lepszy od konkurencji.

Zbuduj swój lokalny profil w Google i dotrzyj do nowych klientów

Jeśli Twoja firma działa lokalnie, ma biuro, czy sklep, chce przyciągnąć bazę klientów, ważne jest, aby zaznaczyć swoją lokalną obecność w internecie. Pomożemy promować Twoją firmę za pomocą odpowiednich narzędzi, aby lokalni klienci mogli Cię znaleźć!

Jak lokalne usługi SEO pomogą Twojej firmie

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę usługową działającą w obszarze oddziaływania, czy fizycznie zmaterializowaną placówkę, która chce zapewnić sobie stałych klientów, lokalne SEO może pomóc w obu tych kwestiach. Używamy sprawdzonych strategii, aby umieścić Twoją firmę jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Co ważne, wyszukujący nie muszą wpisywać swojej lokalizacji, aby zobaczyć wyniki odpowiednie dla miejsca, w którym się znajdują. Oznacza to, że ​​firmy próbujące dotrzeć do lokalnych odbiorców nie muszą polegać wyłącznie na wysokich rankingach zapytań obejmujących lokalizacje.

Mamy doświadczenie w pomaganiu firmom w rozwijaniu ich marek lokalnie i przyciąganiu klientów na obszarach docelowych. Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, możemy pomóc Ci ulepszyć Twój profil.

Obsługa SEO
Co obejmuje lokalna obsługa SEO

Lokalne SEO polega na komunikowaniu Google lokalnego znaczenia Twojej strony internetowej i wizytówki Google. Oznacza to wykorzystanie sprawdzonych narzędzi i technik, którymi dysponujemy, aby rozwinąć Twoją lokalną obecność i pokazać Google, że Twoja firma służy lokalnym mieszkańcom, gdy potrzebują Twoich produktów lub usług.

Audyt i Optymalizacja witryny

Twoja strona internetowa musi reprezentować Twój profil biznesowy, powinna zawierać adres, jak i odniesienia do lokalnych usług i obszarów, które obsługujesz.

Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

Pozycjonowanie stron internetowych to praca na różnych narzędziach. Zaliczamy do nich bezpłatne narzędzie Google, które jest niezbędnym elementem budowania obecności na rynku lokalnym. Zarządzanie wizytówką Google i optymalizacja profilu buduje Twoją wiarygodność i widoczność strony internetowej. 

Obsługa SEO
Lokalny PR internetowy

Lokalne media i publikacje są niezwykle cenną częścią Twojej lokalnej strategii SEO. Stworzymy strategię oraz odpowiednią historię i wypromujemy je w lokalnej prasie, aby pomóc Ci uzyskać informacje, które mają znaczenie w Twojej okolicy.

Tworzenie linków lokalnych

Jeśli chcesz, aby ludzie w Twojej okolicy rozmawiali o Twojej marce offline, ważne jest, aby rozmawiali o niej również online. Pomożemy Ci zidentyfikować te możliwości, aby lokalne firmy i władze rozmawiały o Twojej firmie.

Obsługa SEO

Audyt SEO - na czym polega

Audyt SEO ma na celu dostarczenie praktycznych rekomendacji dotyczących kluczowych aspektów wydajności witryny. Przeprowadzamy audyty w celu doskonalenia treści lub techniczne SEO w zależności od Twoich wymagań.

Usługa audytu SEO ma na celu dostarczenie praktycznych rekomendacji dotyczących kluczowych aspektów wydajności witryny. Dostarczamy audyty koncentrujące się na technicznym SEO, wydajności treści na stronie, profilu linków zwrotnych witryny lub dowolnej kombinacji tych trzech elementów.

Nasze podejście do audytów SEO

Przeprowadzamy audyty SEO dla małych i średnich firm z sektorów: B2C, B2B, jak i non-profit.

Audyty SEO możemy podjąć jako jednorazowe projekty lub jako uzupełnienie realizowanej lub proponowanej strategii. Każdy projekt audytu obejmuje:

  • Spotkanie informacyjne w celu określenia głównych obszarów zainteresowania.

  • Faza badawcza, podczas której wykorzystujemy szereg narzędzi i proces dochodzeniowy, aby skompilować naszą analizę sytuacji i zalecenia.

  • Dokument dla każdej części audytu, który wyjaśni Twoje obecne wyniki i nasze zalecenia.

Obsługa SEO
Problemy ze stroną

Każda strona internetowa może borykać się z wieloma problemami, które można rozwiązać z perspektywy profesjonalnych, zoptymalizowanych praktyk.

Jednak różne problemy nie będą miały wpływu na wydajność witryny w takim samym stopniu. Dlatego optymalizacja stron pod kątem technicznym, polega na naprawie problemów, które mają szkodliwy wpływ, co pozwala nam skutecznie ustalać priorytety zalecanych przez nas poprawek.

Bardzo często zdarza się, że strona ma np. wdrożone narzędzie, które jest koniecznie, a które wpływa negatywnie na pozycję strony. Kolejny powód może dotyczyć struktury strony lub czystość kodu strony.

Dlatego przedstawiamy nasze rekomendacje, które mogą mieć znaczny wpływ na wyszukiwarki internetowe i wydajność strony, a które będą wymagać wdrożenia. Zmiany o dużym wpływie i niewielkich zasobach to korzyści, którymi należy szybko się zająć, aby uzyskać natychmiastową poprawę, podczas gdy mniejsze skutki lub większe zmiany w zasobach będą wymagały więcej planowania, aby upewnić się, że są one podejmowane we właściwym czasie.

Czy Twoja witryna jest podpięta do Google Search Console oraz Google Analytics? Jeśli nie, tak warto skorzystać z tych darmowych narzędzi w celu monitorowania wyników witryny.

Obsługa SEO

SEO techniczne - co to

Techniczne SEO jest jednym z najważniejszych aspektów każdej udanej strategii SEO. Bez solidnych podstaw technicznych Twoja witryna może stracić widoczność organiczną, na którą zasługuje, pomimo twoich wysiłków w innych obszarach SEO.

Audyty techniczne SEO

Celem naszego technicznego audytu SEO jest ułatwienie poruszania się po witrynie zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikom. Dla wielu naszych klientów audyt techniczny obejmuje przegląd możliwości indeksowania witryny, stanu pokrycia indeksu i związanych z tym problemów UX. Twój audyt może obejmować:

  • Uwagi dotyczące aspektów nawigacji i/lub problemami z podziałem na strony

  • Zalecenia dotyczące problemów z jakością treści na dużą skalę

  • Zalecenia dotyczące szybkości i wydajności strony

  • Ulepszenia dotyczące linkowania wewnętrznego i architektury witryny

  • Zagadnienia mobilnego SEO i UX

Obsługa SEO
Popraw wydajność swojej witryny dzięki technicznemu SEO

Techniczne SEO jest jednym z najważniejszych aspektów każdej udanej kampanii SEO. Bez kompetencji technicznych Twoja witryna może stracić widoczność, na którą zasługuje. Oferujemy techniczny audyt SEO stron www, a także usługi doradcze i optymalizacyjne.

Zdolność wyszukiwarki Google do zrozumienia witryn jest bezpośrednio uzależniona od technicznego SEO. 

Od początkowego przeszukiwania do renderowania i indeksowania Twojej witryny, braki techniczne mogą stanowić wyzwanie dla wyszukiwarek i ich systemów indeksowania, prowadząc do utraty widoczności organicznej. Co więcej, zły stan techniczny może często mieć negatywny wpływ na wszystkie obszary Twojej www, utrudniając powodzenie treści i użyteczności całej strony.

Czy Twoja strona potrzebuje technicznego SEO?

Aby dokładnie zrozumieć, jak działa Twoja witryna, audyt SEO techniczny jest idealnym punktem odniesienia. Dzięki temu procesowi możemy zidentyfikować sukcesy i wyzwania stojące przed Twoją domeną, a także opracować strategię skutecznego rozwiązywania problemów.

Audyt SEO zbada wewnętrzne działanie Twojej witryny, ujawniając czynniki, które mogą uniemożliwiać osiągnięcie widoczności, do której się kwalifikujesz. Od kwestii związanych z SEO w handlu elektronicznym, w przypadku których wieloaspektowe funkcje wyszukiwania mogą prowadzić do skomplikowanych struktur adresów URL i oszałamiającej architektury witryny, po platformy generujące leady, które wymagają prostego doświadczenia użytkownika, możemy pomóc zapewnić płynne działanie Twojej witryny.

Obsługa SEO
Zrozum swoją witrynę za pomocą technicznego SEO

Chociaż konieczność i specyficzna praca wymagają zmian na każdej witrynie, prawie każda strona internetowa posiada pewne techniczne pułapki.

Charakter rozwijającej się domeny oznacza, że ​​problemy pojawiają się i często pozostają niekontrolowane, ukryte pod powierzchnią. Co gorsza, konieczność obsługi wielu urządzeń przez strony internetowe i wdrażanie złożonych funkcji stwarza dodatkowe problemy, których można nie zrozumieć bez odpowiedniego doświadczenia technicznego.

Techniczne SEO również nie jest zadaniem jednorazowym. Odnosząca sukcesy domena nie będzie przez cały czas zachowywać doskonały stan techniczny, zapewniając wyszukiwarkom wydajne indeksowanie, renderowanie i interpretację każdej strony. Z tego powodu współpraca z agencją SEO ma kluczowe znaczenie dla Twojej kampanii SEO.

Obsługa SEO
Wpływ optymalizacji technicznej na widoczność strony

Witryny rzadko są doskonałe pod względem technicznym, a wraz ze wzrostem złożoności stron rośnie również skłonność do pojawiania się problemów technicznych.

Wyszukiwarki internetowe są czułe na budowę witryn, a wytyczne Google dotyczące najlepszych praktyk zawierają szeroki wachlarz potencjalnych wyzwań. Rzeczywistość jest jednak taka, że ​​wiele poprawek technicznych jest czasochłonnych i wymaga dużych zasobów, często z marginalnym wzrostem wydajności organicznej w stosunku do inwestycji.

Opracujemy strategię optymalizacji SEO (search engine optimization) w oparciu o stan techniczny, wydajność organiczną, widoczność strony nadając priorytet problemom, które trzeba zniwelować. Wprowadzimy zmiany, które doprowadzą do namacalnej poprawy wydajności i zapewnią realny zwrot z inwestycji.

Obsługa SEO

Najczęściej zadawane pytania odnośnie SEO

Co to jest SEO?

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO) to obszar marketingu cyfrowego, który koncentruje się na zwiększaniu wysokiej jakości ruchu na stronie internetowej z wyszukiwarek poprzez osiąganie wyższych rankingów lub widoczności organicznej. Techniki SEO można podzielić na on-page (aktywność na samej stronie) lub off-page (aktywność związana z innymi witrynami, które prowadzą do Twojej witryny).

Dlaczego SEO jest ważne?

Skuteczna strategia i usługa SEO umożliwia Twojej witrynie wyższą pozycję w rankingu odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarkach. W ten sposób możemy przyciągnąć potencjalnych klientów, którzy już szukają towarów lub usług, które oferujesz. Skutecznie zarządzane SEO jest również wysoce opłacalną metodą marketingu przychodzącego, która uzupełnia inne kanały i zmniejsza ogólne koszty marketingu. Za sprawą organicznych wyników wyszukiwania możemy dotrzeć do klientów, którzy z jakichś względów nie klikają w wyświetlane płatne reklamy. 

Czy potrzebuję agencji SEO?

SEO wymaga czasu i wiedzy, oba te elementy można uzyskać podczas współpracy z agencją. Jeśli chcesz osiągnąć długoterminowy sukces pod względem ruchu organicznego i konwersji przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków na płatną reklamę, zatrudnienie agencji SEO to świetny pomysł.

Kiedy mogę spodziewać się efektów pozycjonowania?

Szybkość wyników zależy od tego, jak szybko i całkowicie nasze zalecenia mogą zostać wdrożone, a także od tego, co próbujesz osiągnąć. Chociaż kilka ukierunkowanych pozycji w rankingu można poprawić w ciągu kilku tygodni, wpływ na ruch lub konwersje w całej witrynie może zająć więcej czasu.

Jedną z pierwszych rzeczy, które robimy z naszymi klientami, jest ustalenie celów i realnych ram czasowych. Kiedy zrozumiemy Twój biznes i to, co chcesz osiągnąć, będziemy w stanie dokładniej oszacować, ile czasu może zająć osiągnięcie tych poziomów.

Czas oczekiwania na wyniki można skrócić dzięki dobrej współpracy i wzajemnym zrozumieniu. Im szybciej nasze zalecenia zostaną wdrożone w całości, tym większe prawdopodobieństwo, że nasza praca przyniesie terminowe rezultaty.

Niemniej, w przypadku mniej konkurencyjnych usług, czy produktów proces pozycjonowania przebiega szybciej, niż w branżach bardzo konkurencyjnych.

Jaki jest koszt obsługi SEO?

Koszt usługi SEO zależy w dużej mierze od wielu różnych czynników, w tym proponowanego planu i strategii SEO.

Będziemy współpracować z Tobą, aby znaleźć koszt, który odpowiada Twoim potrzebom i wymaganiom i który pozwoli Ci zobaczyć pożądane wyniki.

 

Obsługa SEO

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji SEO

Treść na stronie jest bardzo ważna, tak samo jak techniczne SEO i strategie poza  stroną. Każda część naszej usługi SEO jest zbudowana na aktualnych praktykach, jak i zaprojektowana tak, aby zapewnić długoterminowy wzrost wydajności, a nie tylko krótkotrwały wynik.

Jesteśmy w stanie zaangażować się w to podejście, ponieważ dostosowujemy nasze usługi do aktualnych zaleceń. Tworzymy strategie, które są tak przyjazne dla ludzi, jak i dla wyszukiwarek. Sprawdź nas!