Analiza

Buduj swoją strategię marketingową za pomocą analizy danych online!

Co to jest analiza marketingu cyfrowego

Analiza marketingu cyfrowego bada i ocenia Twoją firmę, odbiorców i konkurencję w celu stworzenia niestandardowego, opartego na danych planu marketingu online. 

Korzystając z analizy marketingowej online, Twoja firma może wdrożyć strategię w internecie, która przemówi do odbiorców i przekształci ich w klientów.

Skorzystaj z oferowanych analiz mając na uwadze konkretny cel.
Jeśli chcesz:
  • zwiększyć ruch na swojej stronie
  • dotrzeć do potencjalnych klientów
  • sprzedawać więcej
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • poprawić pozycję w wyszukiwarce
  • dowiedzieć się, gdzie reklamują się Twoi konkurenci
  • wiedzieć czego użytkownicy szukają na Twojej stronie

Co obejmuje analiza marketingu cyfrowego

Analiza słów kluczowych

Analiza fraz dostarcza cennej informacji, które słowa kluczowe są łatwe do pozycjonowania i na jakie frazy rozpychają się Twoi konkurenci. Badanie słów kluczowych może określić, czego szukają ludzie, a czego nie. 

Słowa kluczowe są ważne w działaniach online, ponieważ informują wyszukiwarki o zawartości strony Twojej witryny. Fraza kluczowa, to termin używany w odniesieniu do słów, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce, aby znaleźć informacje, których szukają.

Analiza konkurencji 

Skupienie się na własnym projekcie i nie rozpraszanie się tym, co robią inni jest ważne. To prawda. Ale odrobina przyjaznego szpiegowania też nie zaszkodzi, zwłaszcza jeśli chodzi o działania Twojej konkurencji online.

Możesz uzyskać pomysły na nowe rzeczy do wypróbowania, nowe treści do napisania i nowe możliwości ‚kradzieży’ ruchu.

Analiza zachowań użytkowników strony

Dowiedz się czego szukają na Twojej stronie potencjalni klienci, czym najbardziej są zainteresowani. Dzięki analizie zachowań użytkowników na witrynie poprawisz funkcjonalność strony pod kątem User Experience – UX. Zoptymalizowana witryna pod użytkownika nie tylko wpływa na pozycjonowanie, ale także na pozyskiwanie klientów.

Sprawdź jak poprawić wrażenia użytkownika i wydajność konwersji Twojej witryny, skorzystaj z analizy zachowań użytkowników strony.